Monday, June 2, 2008

Tom Waits in Bucuresti - conferinta de presa



Actually i'm not comin', i'm goin'... Mi s-a spus ca Tom Waits bantuie noaptea pe străzile din Bucureşti, cu un numar modest de bodyguarzi cu mult în urma lui. Nu este un banc suprarealist. E pe bune. Tom Waits este în Bucureşti. Doar că urăşte chestiile artificiale şi nu o să se arate pe aici sa facă poze cu maimuţele de pe stradă sau să se lase pradă jurnaliştilor. Aşa că nu pot decât să-mi imaginez conferinţa de mai sus imaginată şi înregistrată de Mr Waits pentru România. Ceea ce vă doresc şi dumneavoastră.

Reporter: Domnule Waits, mama nu a auzit niciodată de dumneavoastră.
Tom Waits: Cum o cheama?
R: ....
TW: Nici nu putea. Numai Mathilda a auzit de mine. Dar între timp s-a măritat şi a făcut copii. Şi eu de altfel. Şi-mi place să dorm în maşină, când se-mpute treaba acasă.
R: E adevărat că aţi planificat un turneu în România şi Bulgaria?
TW: greu de spus. vedeti, eu nu ma dau niciodată jos din tren. m-aş putea rătăci şi s-ar putea să nu mai ştiu niciodată să ajung înapoi la nevastă. mă aşteaptă pe verandă. câteodată pe veranda noastră.
R: Se spune că aţi vorbit cu Dumnezeu. Este adevărat?
TW: se poate. sau e posibil să fi fost Ray Charles. Vedeţi... dragostea e oarbă... şi dumnezeu este dragoste... ray charles era orb. deci ray charles e dumnezeu.
R: preferaţi să va duceţi la biserică sau să beţi Chivas Regal într-o cameră de 4 dolari într-un motel?
TW: nu există diavol. e numai dumnezeu când se-mbată.
R: dacă nu aţi fi devenit un cântăreţ şi actor celebru ce aţi fi fost?
TW: un criminal în serie. glumesc. îmi place să primesc cărţi poştale de la prostituate de sf. valentin.
R: sunteti celebru pentru jocurile de cuvinte şi pentru cuvintele inventate. unul dintre ele este mediteromanian. vorbeaţi serios?
TW: să nu ai încredere niciodată într-un tip îmbrăcat într-o haină albastră de ploaie şi nici să nu conduci când eşti mort. am păţit-o o dată. m-a trezit un telefon. din istanbul. eram lângă un hotel mediteromanian. am stat acolo o noapte până m-am liniştit.
R: când o să veniţi în românia să concertaţi?
TW: de fapt nu vin. plec. vă multumesc. aa, salut-o şi pe mama ta.

2 comments:

albeenah said...

se lasa mai greu oamenii vazuti cand pleaca...sau poti sa te prefaci orb si indragostit ca sa fii confundat cu Dumnezeu si ignorat complet...oricare i-ar fi secretul..e hilar acest om! Tom waits for no one...
brava nevasta!

Ksiusha said...

:)) intr-adevar! frumos grait-ai!;) si daca se mai lasa mult asteptat, iaca o sa fim nevoiti sa merem noi dupa el.